Zarządzenie 7/2024 w sprawie powołania członków szkolnego zespołu egzaminacyjnego oraz zespołu nadzorującego do przeprowadzenia egzaminu ósmoklasisty w roku szkolnym 2023/2024
Zarządzenie 6/2024 w sprawie powołania zastępcy przewodniczącego szkolnego zespołu egzaminacyjnego
Zarządzenie 4/2024 w sprawie rekolekcji wielkopostnych dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nagawczynie
Zarządzenie 2/2024 w sprawie powołania komisji stypendialnej podczas przyznawania stypendium za wyniki w nauce w Publicznej Szkole Podstawowej w Nagawczynie w roku szkolnym 2023/2024
Zarządzenie 1/2024 w sprawie ustalenia dni wolnych od pracy w 2023 roku dla pracowników i administracji Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kardynała S. Wyszyńskiego w Nagawczynie.
Zarządzenie 16/2023 w sprawie ustalenia projektu planu finansowego dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Nagawczynie na rok 2024
Zarządzenie 15/2023 w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej
Zarządzenie 14/2023 w sprawie wyznaczenia administratora skrzynki doręczeń
Zarządzenie 13/2023 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa do złożenia wniosku o utworzenie adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego
Zarządzenie 9/2023 w sprawie zmiany regulaminu wynagradzania pracowników Publicznej Szkoły Podstawowej w Nagawczynie nie będących nauczycielami
Zarządzenie 6/2023 w sprawie powołania zastępcy przewodniczącego szkolnego zespołu egzaminacyjnego
Zarządzenie 5/2023 w sprawie rekolekcji wielkopostnych dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nagawczynie
2022 rok
Zarządzenie 12/2022 w sprawie wprowadzenia Regulaminu dokonywania oceny pracy nauczyciela w Publicznej Szkole Podstawowej w Nagawczynie w roku szk. 2022/23
Zarządzenie 10/2022 w sprawie powołania osoby zastępującej dyrektora w czasie jego nieobecności w szkole
Zarządzenie 9/2022 w sprawie w sprawie upoważnienia osób do dokonywania sprostowań błędu i oczywistej pomyłki
Zarządzenie 5/2022 w sprawie powołania zastępcy przewodniczącego szkolnego zespołu egzaminacyjnego
Zarządzenie 3/2022 w sprawie organizacji zajęć w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania Publicznej Szkoły Podstawowej w Nagawczynie w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w roku szkolnym 2021/2022.
Zarządzenie 8/2021 w sprawie wprowadzenia Regulaminu zasad i trybu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1ustawy Pzp z dnia 11 września 2019r. (Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.) w Publicznej Szkole Podstawowej i. Kardynała S. Wyszyńskiego w Nagawczynie
Zarządzenie 6/2021 w sprawie powołania zastępcy przewodniczącego szkolnego zespołu egzaminacyjnego
Zarządzenie 5/2021 w sprawie organizacji zajęć w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania Publicznej Szkoły Podstawowej w Nagawczynie w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w roku szkolnym 2020/2021.
Zarządzenie 3/2021 w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej podczas naboru dzieci do oddziału przedszkolnego i klasy pierwszej w Publicznej Szkole Podstawowej w Nagawczynie na rok szkolny 2021/2022
Zarządzenie 2/2021 w sprawie powołania komisji stypendialnej podczas przyznawania stypendium za wyniki w nauce w Publicznej Szkole Podstawowej w Nagawczynie za I semestr roku szkolnego 2020/2021
Zarządzenie 1/2021 w sprawie ustalenia planu finansowego dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Nagawczynie na rok 2021
Zarządzenie 16/2020 w sprawie dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szk. 2020/21
Zarządzenie 15/2020 w sprawie powołania osoby zastępującej dyrektora w czasie jego nieobecności w szkole
Zarządzenie 10/2020 w sprawie ogłoszenia tekstu Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Zarządzeni 4/2020 w sprawie powołania zastępcy przewodniczącego szkolnego zespołu egzaminacyjnego
Zarządzenie 7/2019 w sprawie upoważnienia osób do dokonywania sprostowań błędu i oczywistej pomyłki